سامانه 137 شهرداری یزد (شهربین) از درگاه "منظومه خدمات یکپارچه یزدِمن" در دسترس شهروندان قرار گرفت. - سازمان فاوا شهرداری یزد
سامانه 137 شهرداری یزد (شهربین) از درگاه "منظومه خدمات یکپارچه یزدِمن" در دسترس شهروندان قرار گرفت.
مهدی حیدریان؛ مدیر پروژه سامانه 137 شهرداری یزد از اتصال این سامانه به منظومه خدمات یکپارچه یزدِمن خبر داد و گفت: از این پس تنها راه ورود به سامانه 137 و اعلام و ثبت مشکلات شهری از طریق درگاه واحد یزدِمن امکان پذیر می باشد.
او ادامه داد: عملکرد سامانه 137 به این گونه است که با ساختاری مشابه شــبکه های اجتماعی، امکان مشارکت مردمی را به صورت تعاملی در جهت گزارش مشکلات و مسائل شهری فراهم می کند و کاربران این سامانه می توانند با ورود به یزدِمن و انتخاب زیر سامانه 137 درزمینه ی ثبت گزارش و نظر دهی نسبت به گزارش های ارسالی دیگر کاربران و یا تأیید و رد آن ها اقدام نموده و در رفع مشکلات، تصمیم گیری و اجرای بهتر پروژه های شـهری تأثیرگذار باشند.
حیدریان تقویت و تسریع ارتباط موثر شهروندان با شهرداری، شفافیت و امکان پیگیری لحظهای را از مهمترین مزایای سامانه 137 برشمرد و افزود: این سامانه در چند سال اخیر نیز مورد استفاده شهروندان بوده ولی در حال حاضر به عنوان یکی از زیرمجموعه های اقماری منظومه خدمات یکپارچه یزد من فعال گردیده و همشهریان عزیز می توانند با ورود به آدرس https://my.yazd.ir موضوعات و مشکلات مرتبط با مسائل شهری را ثبت و پیگیری نمایند.