استقبال از مهمانان نوروزی شهر یزد با ارسال پیامک خوشامدگویی - سازمان فاوا شهرداری یزد
استقبال از مهمانان نوروزی شهر یزد با ارسال پیامک خوشامدگویی
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، علیرضا سرسنگی؛ رئیس سازمان فاوا به تشریح اقدامات نوروزی این سازمان در آستانه سال 1403 پرداخت.
سرسنگی با بیان اینکه دغدغه سازمان فاوا همواره ارائه راهکارهای فناورانه محور و اجرای آنها در رابطه با موضوعات مختلف شهری و شهرداری بوده است، گفت: با توجه به اینکه شهر یزد یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای مسافرت و تفریح در ایام نوروز می باشد نیاز است تا اطلاعات مختلف مورد نیاز ایشان از طریق منبع معتبری به اطلاعشان رسانده شود. در همین راستا سازمان فاوا شهرداری یزد با تاکید بر استفاده از فناوری های نوین و ظرفیت شرکت های دانش بنیان اقدام به اطلاع رسانی به مسافران نوروزی به صورت هوشمند نموده است .
او ادامه داد: این اقدام به واسطه استفاده از یک سری تجهیزات سخت افزاری تحت عنوان کیوسک های راهنمای مسافر در مبادی ورودی شهر و همچنین پایانه مسافربری غدیر صورت گرفته که از طریق آن ها مسافران و گردشگران شماره همراه خود را ثبت نموده و بلافاصله پیامکی با محتوای اطلاعات مورد نیاز خود از جمله لینک برنامه های نوروزی شهرداری یزد و لینک منظومه خدمات یکپارچه یزدمن که شامل آیتم های کاربردی همچون نقشه جامع شهر یزد و حساب شهروندی و تهیه بلیط شهر بازی و سایر موارد می باشد را دریافت می نمایند. همچنین رمزینه چارگوش( QR CODE) مرتبط با این سامانه نیز تولید شده و در مبادی ورودی شهر و در نقشه های راهنمای مسافر و سایر بنرهای مرتبط نوروزی چاپ گردیده که مسافران به محض اسکن نمودن آن با گوشی هوشمند خود، می توانند شماره موبایل خود را در صفحه باز شده وارد نموده و اطلاعات مورد نظر را دریافت نماید.
رئیس سازمان فاوا در ادامه افزود: به لحاظ اهمیت نظرات مسافران به عنوان ناظرانی بر عملکرد شهرداری یزد، به صورت خودکار، 24 ساعت پس از ارسال پیامک اولیه خوشامدگویی، پیامکی حاوی لینک نظرسنجی نیز برای آنها ارسال می شود تا عملکرد شهرداری یزد را در رابطه با آیتمهای مختلف مورد ارزیابی قرار دهند و شهرداری از این طریق به نقاط قوت و ضعف خود آگاه شده و تا حد امکان نسبت به رفع مشکلات اقدام نماید .