پرسش و پاسخ - سازمان فاوا شهرداری یزد
پرسش و پاسخ
عملكرد اين سيستم بدون صورت است كه تماس گيرنده در صورت داشتن سؤال ، مي توان آن را مطرح كند و سيستم با دادن كد به تماس گيرنده زمان تماس مجدد را اعلام مي نمايد . تماس گيرنده در زمان موعد با وارد كردن كد ، جواب خود را خواهد شنيد .
- در مركز آموزشي ، جهت سؤالهاي آموزشي .
- در مركز درماني ، جهت سؤالهاي پزشكي.
- قسمت مختلف اداري از قبيل : دبيرخانه ،مالي ، رفاه ، روابط عمومي ، پيگيري و شكايت .
برخي از قابليتهاي سيستم بدين شرح مي باشد:
- امكان تعيين چندين گروه پرسشي در سيستم به تفكيك سؤالات و انتقال آنها به صندوقهاي مربوطه.
- امكان جوابدهي به سؤال از طريق منوي هوشمند پيام جديد و يا قديمي.
- امكان جوابگويي و يا حذف يك پرسش از طريق منوي پاسخگويي صندوق ، توسط مدير سيستم .