۱۵۰ هزار کاربر به منظومه خدمات یکپارچه الکترونیک "یزدمن" پیوستند - سازمان فاوا شهرداری یزد
۱۵۰ هزار کاربر به منظومه خدمات یکپارچه الکترونیک "یزدمن" پیوستند
رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: از نگاه سایر استانها منظومه خدمات یکپارچه" یزدمن" الگوی موفق خدمات یکپارچه الکترونیک در راستای طرح هوشمندسازی است و از آغاز فعالیت این سامانه ۱۵۰ هزار کاربر به این سامانه پیوسته اند
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزدــ به منظور ایجاد شهر الکترونیک و سهولت در ارائه خدمات مختلف شهرداری به شهروندان سامانه ای به نام منظومه خدمات یکپارچه "یزدمن" ایجاد شد که مشخصه های اصلی این سامانه، کیف پول و اعتبار شهروندی است که در قسمت کیف پول شهروندی کاربران میتوانند اعتبار حساب شهروندی خود را افزایش داده و گزارش تراکنشها را دریافت کنند.
علیرضا سرسنگی رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد در خصوص منظومه خدمات یکپارچه "یزدمن" و توسعه ی این خدمات اظهار داشت: ایجاد خدمات یکپارچه "یزدمن" با هدف ارائه خدمات به مردم در سریع ترین زمان ممکن در شهرداری یزد آغاز شد و تاکنون خدمات گسترده ای را به طور آنلاین پوشش می دهد.
سرسنگی با بیان اینکه موفق شدیم با راه اندازی خدمات "یزدمن" یزد جزو شهرهای پیشرو در تجمیع سامانه های الکترونیک شناخته شود، تصریح کرد: تاکنون سهولت دسترسی به خدمات آنلاین شهرداری اعم از پرداخت عوارض خودرو، استفاده از دوچرخه اشتراکی، جمع آوری پسماند خشک(بازپس)، مديريت حمل و نقل عمومی(اتومن) همچنین آرامستان ها، ایجاد حساب شهروندی و سامانهی شهروندسپار در این سامانه با آدرسhttps://my.yazd.ir و دانلود از برنامهی بازار فراهم شده است.
وی، با اعلام خبر توسعهی این منظومهی خدمات الکترونیک، تاکید کرد: بر اساس نیازسنجی انجام شده و امکان استفادهی مبالغی که از طریق فروش پسماند خشک به حساب شهروندی افراد واریز می شود، سامانه پرداخت الکترونیک رُز به منظومه خدمات"یزدمن" متصل خواهد شد تا شهروندان بتوانند با حساب شهروندی از فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنند.
رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد، از اتصال توقف سنج پارکینگهای عمومی و حاشیهی شهر به سامانه "یزدمن" به عنوان یکی دیگر از خدمات توسعه ای این سامانهی یکپارچه در جهت سهولت تردد خبر داد و افزود: پرداخت الکترونیکی بلیط اتوبوس های شهری از طريق "یزدمن" نیز فراهم خواهد شد.
۱۵۰ هزار کاربر به منظومه خدمات یکپارچه الکترونیک "یزدمن" پیوستند
سرسنگی گفت: منظومه خدمات یکپارچه الکترونیک شهرداری یزد در جهت شعار" یزد در مسیر تحقق شهر هوشمند " ایجاد شد و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کرده است که ۱۰ هزار نفر فقط در یک ماه و نیم سال جدید به این منظومه خدمات پیوستند.
وی بیشترین تراکنش در "یزد من" را مربوط به بلیط پارکها اعلام کرد و افزود: ۱۳۵ هزار تراکنش پرداخت بلیط پارکها در ایام تعطیلات عید نوروز ثبت شده است که نشان از استقبال خوب مردم در این بخش از خدمات "یزدمن" است..