به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد
نظر به اینکه کنترل و نظارت بر گردش وجوه نقد و اسناد دریافتنی از فعالیتهای مهم در هر سازمانی به شمار میآید، لذا به منظور ارتقاء آگاهی پرسنل از این سامانه، یک دوره کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان مربوطه مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری برگزار گردید.
این سامانه به منظور مکانیزه کردن نظارت و کنترل بر فرآیند ثبت، پیگیری و وصول چکهای واخواست شده مودیان شهرداری آماده گردیده تا ضمن جلوگیری از تضییع حقوق شهر و شهروندان، امکان ارائه گزارش به نهادهای نظارتی را نیز میسر سازد.